Sign in
Download Opera News App

News Politics

 

Politics

 

Africa politics

Uhuru Linked Newspaper Makes Huge Blunder After Reporting He Stole Votes in The 2017 General Elections

A newspaper reporting by People Daily indicating that President Uhuru Kenyatta stole the 2017 General Elections has left Kenyans shocked.

People Daily, a product of Mediamax Limited is Owned by President Kenyatta family.

The reporting was captured in a story written about Raila.

The point is an error made during the publication stage of the paper. This is no doubt going to cost some his job given that is a great disservice to the President.

The 2017 first General Elections was quashed by the Supreme Court and declared null and void.

This saw the country head to the second Presidential polls where Raila boycotted.

Reacting to the Move, Elgeyo Marakwet Senator Kipchumba Murkomen blamed the handshake.

"Handshake brainwashed Jubilee to believe that indeed Uhuru Kenyatta stole votes from Raila Odinga and ODM, as propagated by Jubilee, linked People Daily. The tragedy is that Raila Odinga now believes that Uhuru will steal votes for him next year. Ngai Fafa!," he tweeted.

Content created and supplied by: Summary (via Opera News )

Elgeyo Marakwet General Elections Jubilee Raila Odinga Uhuru Kenyatta

COMMENTS

Load app to read more comments